Hej! Jag har nyligen börjat undersöka Botox, och jag har så många frågor! Berätta gärna av egen erfarenhet - hur bestämde du dig för att göra ingreppet? Vad motiverade dig exakt: att släta ut rynkor, förhindra åldrande eller något annat?
top of page
bottom of page

Jag tvivlade också länge, läste recensioner, studerade information och ställde mig själv en massa frågor. Till slut hjälpte spegeln mig att bestämma mig – inte för att jag inte älskade mig själv, utan för att jag ville se lika fräsch ut som jag kände mig inuti. Jag motiverades av önskan att släta ut uttrycksrynkorna i pannan och i ögonvrårna, som hade blivit mer märkbara. Jag kan inte säga att detta var ett stort hinder, men jag ville se utvilad och välvårdad ut. Jag bestämde mig efter att ha rådfrågat en läkare – hon förklarade allt i detalj, skingrade mina farhågor och valde den lägsta doseringen. Ingreppet var snabbt och nästan smärtfritt. Några dagar senare såg jag effekten – mitt ansikte blev slätare, mitt utseende – öppet, och jag började känna mig mer självsäker.